5 תשובות
אני חושבת שהיא לא בדיוק שמה לב או לא הבינה
אבל כן אני מעריכה אותה הרבה פחות והיא הממברית הכי לא אהובה עליי בטוויס
סתומה
לא מתחברת לוויסקי בכללי אז יש לי עכשיו עוד סיבה....
טיפה הרגיז אותי
האמת שלא אהבתי אותה די מאז ומתמיד
כאילו אוהבת את טוייס אבל אליה לא התחברתי כבר מלפני זה
יצא לי לראות את זה פעם אחת זה לא שהפסקתי לאהוב אותה כי אולי יש סיפור מאחורי זה אבל ההערכה שלי אליה ירדה משמעותית