6 תשובות
ואוו איזה ישן הוא
לשאלה, אפשרי, לא חושב שהרבה אנשים יצטרפו אבל כי הוא לאט לאט נשכח. אם את רוצה לכי על זה
שרת דיסקורד אולי יעבוד קבוצה בווצאפ פחות
שואל השאלה:
רעיון טוב
אני לא ממש מבינה בדיסקורד אז צריך למצוא מישהו שכן...
אנונימית
אם אני אוהב רק 4 שירים שלהם אני מספיק מגניב להצטרף לחבורה?
שואל השאלה:
תגיש בקשה לוועדת קבלה ונחשוב אם אתה מגניב מספיק
אנונימית
אני בכיף אצטרף לקבוצה בתור מעריצה מושבעת של לינקין פארק