7 תשובות
^^ מאוד תלוי בגילה, כמה היא מובכת בקלות בכללי, וכמה היא מרגישה בנוח עם הנושא
לא לחגוג לא לחגוג לא לחגוג
אני זוכרת שאני קבלתי מחזור אני כל הזמן פחדתי שאמא שלי תחגוג את זה
זה סתם יביך אותה
תקני לה איזו מתנה נחמדה וזהו
לא עם עוד אנשים זה ממש יכול לעשות נזק
אנונימית
תקני לה מלא פדים מתנה למה לחגוג זה מביך
לא צריך לחגוג זה נורא יביך את הילדה רוב הסיכויים... אבל אפשר לעשות איתה יום כיף או משהוא
תעשי את העוגה עם הברבי שמקבלת מחזור תמיד רציתי שיעשו לי את זה ולא עשו
wtf איזה אמא פה?
אנונימי