7 תשובות
הם לא מסתכלים על ציונים של כיתה ו
שואל השאלה:
^הם כן
^הם כן
אנונימית
הם מקבלים די את כולם
כן שנה שעברנ שעברתי לאולפנה עשו רק מבחן בעברית וגם זה בלי ציון לא מסתכלים בכלל על ציונים מכניסים את כולן
שואל השאלה:
אני בקושי יודעת שברים וכפל וחילוק לא יודעת בכלל...
אני בקושי יודעת שברים וכפל וחילוק לא יודעת בכלל...
אנונימית
אני לא יודע אם זה נחשבת אולפנת עילית, אבל בדרך כלל מסתכלים על הציונים של כיתות ז-ח ככה שאין לך מה לחשוש.
מה שכן תתחילי להשקיע כי החל מהשנה הבאה זה כבר מתחיל להיות חשוב.
מה שכן תתחילי להשקיע כי החל מהשנה הבאה זה כבר מתחיל להיות חשוב.
יקבלו
באותו הנושא: