7 תשובות
הם לא מסתכלים על ציונים של כיתה ו
שואל השאלה:
^הם כן
אנונימית
הם מקבלים די את כולם
כן שנה שעברנ שעברתי לאולפנה עשו רק מבחן בעברית וגם זה בלי ציון לא מסתכלים בכלל על ציונים מכניסים את כולן
שואל השאלה:
אני בקושי יודעת שברים וכפל וחילוק לא יודעת בכלל...
אנונימית
אני לא יודע אם זה נחשבת אולפנת עילית, אבל בדרך כלל מסתכלים על הציונים של כיתות ז-ח ככה שאין לך מה לחשוש.
מה שכן תתחילי להשקיע כי החל מהשנה הבאה זה כבר מתחיל להיות חשוב.
יקבלו