4 תשובות
הכי עדיף זה אודיו בוקס
קניתי מאתר עברית
אינדיבוק זאת אפיליקציה חרא, עדיף מעברית
כן, מהאפליקציה עברית, לדעתי זה הרבה יותר נוח למרות שבהתחלה לא ממש התחברתי לזה , היום כמעט אני קוראת רק בדיגיטלי