6 תשובות
כןכן
(אני אישית ביב' ויש לי בגרויות עד אוגוסט)
(אני אישית ביב' ויש לי בגרויות עד אוגוסט)
מה לעשות
ברור שזה מה שמשרד החינוך מתכנן, הבעיה שהמורים לא רוצים לעבוד בחופש. עומד להיות קרב תקשורתי גדול בנושא, כמו שהיה בקורונה.
תלחץ על מועצת התלמידים שתתמוך במורים...
תלחץ על מועצת התלמידים שתתמוך במורים...
שואל השאלה:
וואו זה אחד המעצבנים
וואו זה אחד המעצבנים
אני חושב שכן
כן ברור
באותו הנושא: