7 תשובות
וולקאם טו דה קלאב
כמה שנים
גם אני
אני כל שבוע מרגיש יותר רע עם עצמי מיום ליום ואז שבת ואני בסדר
שואל השאלה:
אבוי, אני רואה שזה נפוץ. למה זה קורה לעזאזל?
אנונימית
בגלל שמרגישים שעוד שנייה סופש
^^ שאלה טובה
אני חושב שאני מרגיש רע כי השבוע מסתיים מהר ואני תמיד מרגיש שאני לא עושה מספיק
אבל אצלך זה הפוך אז אני לא יודע
אדרבה - בגלל שהשבוע מסתיים ואני מרגיש שאני לא עושה מספיק אז אני פועל על פול פאוור