7 תשובות
וולקאם טו דה קלאב
כמה שנים
כמה שנים
גם אני
אני כל שבוע מרגיש יותר רע עם עצמי מיום ליום ואז שבת ואני בסדר
שואל השאלה:
אבוי, אני רואה שזה נפוץ. למה זה קורה לעזאזל?
אבוי, אני רואה שזה נפוץ. למה זה קורה לעזאזל?
אנונימית
בגלל שמרגישים שעוד שנייה סופש
^^ שאלה טובה
אני חושב שאני מרגיש רע כי השבוע מסתיים מהר ואני תמיד מרגיש שאני לא עושה מספיק
אבל אצלך זה הפוך אז אני לא יודע
אני חושב שאני מרגיש רע כי השבוע מסתיים מהר ואני תמיד מרגיש שאני לא עושה מספיק
אבל אצלך זה הפוך אז אני לא יודע
אדרבה - בגלל שהשבוע מסתיים ואני מרגיש שאני לא עושה מספיק אז אני פועל על פול פאוור
באותו הנושא: