3 תשובות
לא זוכרת בדיוק אבל אני זוכרת ששנה שעברה זה היה כל החודש הייפ על זה
בתיאוריה כן, אבל בפרטיקה הוא נמשך הרבה יותר מזה.
אומרים כל החודש, אבל גם זה לא בהכרח נכון.
בד"כ בנובמבר כל החודש יש מבצעים, והבלאק פריידי זה השיא של הכל בעצם.
אחר כך חלק מהמבצעים ימשיכו אבל פחות שווים.

הנה יש כאן עוד מידע שמצאתי בגוגל