12 תשובות
הלוואי
אנונימי
כן
דרך אגב טלוויזיה זה מכשיר היפנוזה.
דרך אגב טלוויזיה זה מכשיר היפנוזה.
אנונימית
שואל השאלה:
את יכולה לצאת מאנונימית ?
אני חייב לשאול אותך משהו
את יכולה לצאת מאנונימית ?
אני חייב לשאול אותך משהו
אנונימי
על הטלוויזיה?
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו בכללי על הנושא
כאילו בכללי על הנושא
אנונימי
אני יודעת רק על טלוויזיה מצטערת
אני מבינה בזה קצת
אני מבינה בזה קצת
אנונימית
שואל השאלה:
אז תסבירי לי פה מה זאת אומרת שטלוויזה זה גם היפנוזה
אז תסבירי לי פה מה זאת אומרת שטלוויזה זה גם היפנוזה
אנונימי
שואל השאלה:
רגע אז אם נרדמתי בזמן צפייה בטלוויזיה זה נחשב שעברתי היפנוזה
?
רגע אז אם נרדמתי בזמן צפייה בטלוויזיה זה נחשב שעברתי היפנוזה
?
אנונימי
היי
יכול להיות שהיית פשוט מאוד עייף, בדרך כלל לא נרדמים אלא נשארים ערים
עכשיו אני יכולה לפרט יותר, אבל קצת יותר מאוחר.
יכול להיות שהיית פשוט מאוד עייף, בדרך כלל לא נרדמים אלא נשארים ערים
עכשיו אני יכולה לפרט יותר, אבל קצת יותר מאוחר.
שואל השאלה:
את יכולה להסביר לי על זה לעומק יותר
יש מצב את יוצאת מאנונימית?
את יכולה להסביר לי על זה לעומק יותר
יש מצב את יוצאת מאנונימית?
אנונימי
זה עובד על העיקרון הזה, שההכל זז מהר והמוח לא יכול לעבד את כל המידע והולך לישון, ליטרלי המוח ישן כשצופים בטלוויזיה והפעילות המוחית נמוכה יותר מאשר בזמן שינה שזה הכי מפחיד
כשאתה ישן, המוח שלך פעיל יותר מאשר בזמן שאתה רואה טלוויזיה והרוגע שאתה מרגיש, זה לא באמת... אחרי שקמים מהטלוויזיה מרגישים לחץ אבל יש חוסר מוטיבציה, שזאת בדיוק המטרה שלשמה טלוויזיות נוצרו.
הם קוראים לזה "תוכנית" כי זה מתכנת את התת מודע כשאתה לא שם לב.
כשאתה ישן, המוח שלך פעיל יותר מאשר בזמן שאתה רואה טלוויזיה והרוגע שאתה מרגיש, זה לא באמת... אחרי שקמים מהטלוויזיה מרגישים לחץ אבל יש חוסר מוטיבציה, שזאת בדיוק המטרה שלשמה טלוויזיות נוצרו.
הם קוראים לזה "תוכנית" כי זה מתכנת את התת מודע כשאתה לא שם לב.
אנונימית
היי לא. יש אנשים שיותר רגישים לזה מאחרים ויש אנשים שזה כלל לא עובד עליהם.
אבל אני חושדת שאתה האנונימי שיש לו פטיש היפנוזה ולכן השאלה הזאת חסרת משמעות.
אבל אני חושדת שאתה האנונימי שיש לו פטיש היפנוזה ולכן השאלה הזאת חסרת משמעות.