3 תשובות
תקשיבי הבעיה היא בהן את צריכה להחליף סביבה של חבריםם ואם את רוצה לדבר איתי את מוזמנתת (:
לנתק איתן קשר ולא לתת להן יחס
סתם בנות גועליות וצבועה
את ממש לא צריכה לומר להן תודה על זה שהן נחמדות אלייך
אם את מדברת איתן שיגידו לך תודה
אין לך שום דבר לתקן באישיות שלך
סתם בנות גועליות וצבועה
את ממש לא צריכה לומר להן תודה על זה שהן נחמדות אלייך
אם את מדברת איתן שיגידו לך תודה
אין לך שום דבר לתקן באישיות שלך
קודם כל אני בטוחה שהבעיה לא בך אלא בבנות האלה ותחליפי חברות
באותו הנושא: