9 תשובות
לא אמור להיות קשה
רק צריך מורה טוב
רק צריך מורה טוב
כן זה דיי דומה לעברית, יעני לכל אחד יש צורת פועל שונה: עושה עשיתי עושים עושות וכו
גם הכתב קצת קשה אבל תנסה להתאים את הסביבה שלך זה יכול לעזור לך
גם הכתב קצת קשה אבל תנסה להתאים את הסביבה שלך זה יכול לעזור לך
זה לא קשה אולי ללמוד לבד קצת מעצבן אבל הטכני של השפה לא צריך להיות בעיה. כל השאר נראלי קצת יותר קשה. למרות שזה ממש כמו עברית
לדעתי השפה לא מסובכת כל כך
וזה גם אינדיבידואלי
היא לא קלה
החלק הקשה זה ההתחלה אחרי שנכנסים לשבונג זה נהיה קל יותר אבל ההתחלה לא קלה ובכללי צריך הרבה זמן להבין את המבנה שלה.
החלק הקשה זה ההתחלה אחרי שנכנסים לשבונג זה נהיה קל יותר אבל ההתחלה לא קלה ובכללי צריך הרבה זמן להבין את המבנה שלה.
נו בסדר אבל זה אינדיבידואלי
לכל אחד חוויה שונה עם ערבית.
לכל אחד חוויה שונה עם ערבית.
קל זה לא
אני לומד ערבית בגיל צעיר יותר ממך (אני בן 18) וזה לא קל
האותיות עצמן אני עדיין לומד אבל לקח לי חודשיים שלוש להבין פחות או יותר את האותיות
החלק המסובך זה החיבורים של האותיות והשילובי מילים וואו זה מעצבן
יש עמוד טוויטר שעוזר להבין את האותיות אם את רוצה ומשם לומדים מהר מאוד
לשלוח?
אני לומד ערבית בגיל צעיר יותר ממך (אני בן 18) וזה לא קל
האותיות עצמן אני עדיין לומד אבל לקח לי חודשיים שלוש להבין פחות או יותר את האותיות
החלק המסובך זה החיבורים של האותיות והשילובי מילים וואו זה מעצבן
יש עמוד טוויטר שעוזר להבין את האותיות אם את רוצה ומשם לומדים מהר מאוד
לשלוח?
שואל השאלה:
אבל השפה עצמה מסובכת?
אבל השפה עצמה מסובכת?
אנונימית
באותו הנושא: