9 תשובות
אנחנו לא צריכים אנחנו יכולים
וזה שימושי מאוד
מי הקשר
לא חייבים ללמוד ערבית
אנונימי
כי זה חשוב לדעת זה תורם מאוד לעתיד
אני השנה כבר לא לומדת:)
אנונימית
כי האויבים שלך מדברים ערבית זה גם שימושי אם אתה מתעסק עם לקוחות ערבים במסגרת העבודה שלך או משהו
זה חשוב, אם באיזשהו יקום מישהו יטוס למדינות ערב נגיד מצריים אז בשביל שלא ידפקו לו מבטים ויחשדו בו עדיף שהוא ידע את השפה שלהם וידבר ערבית ולא עברית
אף אחד לא חייב, מי שלומד זה כי הוא רוצה (לא בבתי ספר).
חוץ מזה, דע את האויב שלך.
שואל השאלה:
מי שבבית ספר לומד את זה (כמוני) הוא כן חייב ללמוד את זה.. אי אפשר להבריז
אנונימית
אני לא חושב שזאת שפה מכוערת