3 תשובות
אני נולדתי בשנת 2004 בן 19 ואני לא זוכר כי זה לא היה נפוץ בזמני והרוב פה קטנים ממני באיזה ארבע/חמש שנים אז לא ניראה לי שמישהו פה מכיר חוץ מהבני/בנות 24+ ומי שמכיר זה צעירים ששמעו על זה הרבה מאוחר יותר , ראיתי באינטרנט איך זה היה וזה ניראה יותר משעמם מאתרים של היום, למרות שגם סטיפס ישן סטיפס נוצר בשנת 2006
ילדות
אנונימית
מרוב שדיברו עליו מלא אני יודעת הכל על האתר
בחיים לא חוויתי אותו אבל