5 תשובות
כמה חודשים
ולגבי השאלה השנייה כנראה שהשליטה בעזה תהיה על ידי הרשות הפלסטינית / ישראל
ולגבי השאלה השנייה כנראה שהשליטה בעזה תהיה על ידי הרשות הפלסטינית / ישראל
לדעתי אנחנו נכבוש את עזה ואז לבנון ואיראן יתערבו ועוד ועוד ארצות עד שתהיה מלחמת עולם, זאת רק דעתי האישית
לפי דעתי המלחמה תהיה לפחות חצי שנה, ואנחנו נעביר את עזה לשליטת הרשות הפלסטינית אנחנו לא רוצים להתעסק בזה
כמה זמן לא יודע
ביום שאחרי תוך שנה-שנתיים נחזור לאותה המציאות
ביום שאחרי תוך שנה-שנתיים נחזור לאותה המציאות
חודש-חודשיים
אנונימית
באותו הנושא: