4 תשובות
נראה לי שהיא תשמח ששיתפת אותה, ואני מאמינה שהיא מספיק בוגרת בשביל לא לנטור טינה לאף אחד. אבל כל כך יפה שאת חושבת על זה, ממש מעריכה התנהגות כזאת
היא לא תשנא אותו, כמובן זה תלוי מה המקרה כן
אבל בסופו של דבר משפחה זה משפחה
אני בטוחה שהיא מעריכה את זה שנפתחת בפנייה
אבל בסופו של דבר משפחה זה משפחה
אני בטוחה שהיא מעריכה את זה שנפתחת בפנייה
שואל השאלה:
תודה רבה❤
תודה רבה❤
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה שהיא לא שונאת אותו כי היא לא מכירה את המקרה לעומק,אבל זה משהו אישי שקרה לי איתו שאני חושבת שדמיינתי וניתחתי יותר מדי ואני עכשיו מרגישה רע כי היא אמרה לי הסירי דאגה מליבך אבל עדיין אני מרגישה רע
היא אמרה שהיא לא שונאת אותו כי היא לא מכירה את המקרה לעומק,אבל זה משהו אישי שקרה לי איתו שאני חושבת שדמיינתי וניתחתי יותר מדי ואני עכשיו מרגישה רע כי היא אמרה לי הסירי דאגה מליבך אבל עדיין אני מרגישה רע
אנונימית
באותו הנושא: