5 תשובות
את רוצה להכיר?
אני לסבית/יש לי חבר
כן או לא
אנונימי
תלוי במה את רןצה לכתוב..
רוצה להכיר תכתבי באהבה/בטח/בשמחה
לא רוצה? לא תודה.
משהו ציני? חיכיתי לרגע הזה כל חיי או לא יןדעת
אבאשך גנן?