8 תשובות
לא יצא לי אישית אבל יודע שזה כן קורה
כן
ניתקתי מהם קשר
ניתקתי מהם קשר
כן, כמה פעמים
מצאתי פה אחת שהיא שכנה שלי .
בכללי לא הייתי מציעה למצוא פה חברים.
ולא בקטע רע פשוט זה אתר אנונימי
בכללי לא הייתי מציעה למצוא פה חברים.
ולא בקטע רע פשוט זה אתר אנונימי
לא הכרתי, אבל הייתי רוצה להכיר
חבר אמיתי בקטע של התכתבויות וזה לא שנפגשנו
כן, הכרתי מפה כמה אנשים
כן, הכרתי מפה חבר אחד אמיתי שאנחנו חברים כבר שנים
באותו הנושא: