8 תשובות
שואל השאלה:
מה אחי כתבתי ברור אני שם אל ארבע ואני משחק רק
מה אחי כתבתי ברור אני שם אל ארבע ואני משחק רק
אנונימי
אתה צריך לעשות fill
כנראה אתה לא על fill
אולי כולם יוצאים
שואל השאלה:
לפני המשחק רשום ארבע אנשים ואז זה אחד
לפני המשחק רשום ארבע אנשים ואז זה אחד
אנונימי
יכול להיות ששינית את זה ל1 על 4
זה מראה לך איך החיים באמת עובדים
אנונימית
כי אי אפשר לשחק מעל4
באותו הנושא: