14 תשובות
אני גם לא מרגיש טוב עם חום כנראה משהו ויראלי
אולי הכנסת אותו להריון
סתם מקרי
שואל השאלה:
חשבתי שזה אולי אומר כי הוא מרגיש אותי
חשבתי שזה אולי אומר כי הוא מרגיש אותי
כלום
שהוא סתם לא מרגיש טוב, בלי קשר אלייך. למה נראה לך שהדבקת אותו? זה סתם מקרי.
כנראה סתם המזג אוויר גורם לכולם להרגיש קצת לא טוב הוא לא היחיד וזה לא קשור אליך לחחח
זה אומר שהןא לא מרגיש טוב
או שזה כאבי הזדהות חחח
בטח הדבקת אותו
הדבקת אותו, מה עשית ? מסכן
שהוא גם במחזור
^לא נראה לי... להרגיש אותך זה נשמע כמו כוחות על טבעיים, אני חושבת שבמקרה הזה זה סתם צירוף מקרים משעשע (או שלא בעצם כי לך כואב והוא לא מרגיש טוב לא משנה הבנת...)
כלום
או שהוא גם במחזור
או שהוא גם במחזור
באותו הנושא: