8 תשובות
כן
מסיבות לא ניראה לי יהיו, "מסיבות בצה"ל" ממש ממש לא, סליחה אבל זה מצחיק אותי, מצאת את שני המילים הכי חסרי טאקט בארץ כרגע חחח
אבל כן אפשר לצחוק אבל בדיוק ראיתי בחדשות שבימים האלה אחרי הטבח מנסים להעלות את המורל אז יש הרבה מאוד שעושים חתונות דווקא כדי שלא נהיה בדיכאון שלהרים את המורל, יכול להיות גם אצלכם
אבל כן אפשר לצחוק אבל בדיוק ראיתי בחדשות שבימים האלה אחרי הטבח מנסים להעלות את המורל אז יש הרבה מאוד שעושים חתונות דווקא כדי שלא נהיה בדיכאון שלהרים את המורל, יכול להיות גם אצלכם
כן
שואל השאלה:
לא פריסה , הכוונה בבית
לא פריסה , הכוונה בבית
אנונימית
שואל השאלה:
מה? איזה מסיבה בצהל??
מה? איזה מסיבה בצהל??
אנונימית
^יש חיילים שעושים חתונות כרגע ועוד אירועים, בדיוק אני ראיתי לפני כמה דקות בחדשות שיש מישהו כזה שמופיע להם באירוע מנגן על סקסופון
את מתכוונת לפריסת שחרור? זה לא ממש מסיבה אבל אני מניח שממשיכים עם זה
בכל השירות שלי בצה"ל לא שמעתי על מישהו שעשה מסיבת שחרור אבל אולי בחלק מהיחידות זה מקובל
באותו הנושא: