12 תשובות
סולו יפה אבל אני אישית חושב שסולואים הם יותר יפים שלא מנגנים כל כך הרבה אני מתכוון לנגן כמה שפחות ולדעתי הסולואים יוצאים יותר יפים אבל מה שאתה מעדיף. בכל מקרה יצא לך יפה.
שואל השאלה:
כן, ניסיתי לעשות את זה בסגנון של גימי פייג, אם תראה לייבים שהם מנגנים את השיר הזה ככה זה הולך בערך אבל אני מסכים שבסולו טוב צריך מלודיה ברורה גם
אנונימי
איזה שיר זה?
שואל השאלה:
since ive been loving you
אנונימי
יפה מאוד,
אבל זה מתאים יותר להופעה
שואל השאלה:
כן
אנונימי
מרשים מאוד!
מדהים, היה אפשר טיפה פחות שרד כי זה טיפה פחות מתאים אבל עדיין יפה ממש
שואל השאלה:
תודה רבה :) כן אני מסכים שזה יותר מידי שרדי כזה ושצריך מנוחה קצת
אנונימי
טיפה אבל שטויות בגדול אילתור יפה מאוד
ביקורת בונה - יש לך כישרון אין מה להגיד, לדעתי צריך לקחת יותר בקלות ולא פשוט לקפוץ על הגיטרה, יותר לאט ועם קצב אחיד שייקלט לאנשים באוזניים, חוץ מזה אחלה כישרון ובהצלחה
שואל השאלה:
כן צודק, תודה לכם :)
אנונימי