75 תשובות
וואואו
לא יחשוב יעשה ויעיף לו כאפה
אנונימית
אני אצטער שכל חיי היו וירטואלים
אימאלה
הייתי נותן לו את הסטירה הכי חזקה בהיסטוריה על זה שהוא תקע אותי כאן במקום בכל מצב משחק אחר
אנונימי
אמאלה
אנונימית
שיחקתי רוי
אנונימית
הייתי מקבלת הלם
אנונימית
אמאלה זה היה כל-כך מלחיץ פתאום כולנו סתם חיים
לך תראה את הסרט מטריקס אתה תחשוב על דברים הרבה יותר גרועים
אמאמאמא הלוואי זה כזה מגניב
במשחק יש דמות ראשית שזאת אנחנו, אנחנו מנסים לעלות exp במשחק על ידיי זה שאנחנו עוברים קשיים בחיים, וככה צוברים ניסיון ועולים רמות. בדרך נפגש במפלצות (חמאס ) וכל מיניי ווירוסים קטלניים שינסו למנוע מאיתנו להתפתח ולעבור לשלב הבא.
במשחק אפשר להכיר אנשים נוספים ולעלות איתם רמות ביחד, זה יקל עליכם בהמשך המשחק.
שאתם מגיעים לרמה 40-50, החיים מתחילים לשעמם כבר, השגתם את כל הסקילים, אתם כבר וותיקים ויודעים הרבה על העולם שאתם נמצאים בו. אחריי שסימנתם ווי על כל המטרות (משימות ) במשחק (תואר, עבודה, אישה, ילדים )
מגיע רגע של מיצוי, רגע כזה שכבר עברתם כל כך הרבה, וכבר אין לכם חשק להמשיך במשחק. זה הרגע שאני מעדיף להוריד את המשקפיים, ולמחוק את המשחק הזה. התודעה תעבור למימד אחר, למשחק מהנה יותר, מי יודע ...
במשחק אפשר להכיר אנשים נוספים ולעלות איתם רמות ביחד, זה יקל עליכם בהמשך המשחק.
שאתם מגיעים לרמה 40-50, החיים מתחילים לשעמם כבר, השגתם את כל הסקילים, אתם כבר וותיקים ויודעים הרבה על העולם שאתם נמצאים בו. אחריי שסימנתם ווי על כל המטרות (משימות ) במשחק (תואר, עבודה, אישה, ילדים )
מגיע רגע של מיצוי, רגע כזה שכבר עברתם כל כך הרבה, וכבר אין לכם חשק להמשיך במשחק. זה הרגע שאני מעדיף להוריד את המשקפיים, ולמחוק את המשחק הזה. התודעה תעבור למימד אחר, למשחק מהנה יותר, מי יודע ...
המוח שלי בשיעור מתמטיקה:
שחבל
אני ארצח אותו
אחת השאלות הכי טובות שאי פעם שאלו אותי ואני לא ציני בכלל
יפה
יפה
לאנונימית הראשונה
לא אחשוב* אעשה* ואעיף* לו כאפה
ולשאלה: אני אוכל תסביכים ויהיה לי טעים מאוד
לא אחשוב* אעשה* ואעיף* לו כאפה
ולשאלה: אני אוכל תסביכים ויהיה לי טעים מאוד
אנונימית
שמע אחי אתה רמה מעל האנושות
המוח של כל אחד לא יכול בכלל *להכיל* את השאלה הזאת אתה מטורף
המוח של כל אחד לא יכול בכלל *להכיל* את השאלה הזאת אתה מטורף
אנונימי
מגניב רצח
הייתי כל-כך מתעצבנת כנראה
אנונימית
ראית ריק ומורטי נכון ?
מזל שאני יודע לקלל בהרבה שפות
הייתי מתעצבנת שנתקעתי במשחק הזה ולא במשהו אחר
אה כמו בריק ומורטי
#יוטיוב-שורטס
נחמד ביותר. הייתי מתאבד
נחמד ביותר. הייתי מתאבד
.
מת*בדת, לא בקטע רע, כן החיים קשים אבל למדתי לחיות איתם, למרות זאת לא רוצה שיהיו ארוכים מידי
אנונימי
"יותר מדי מלחמות ומעט מדי מיליונים בבנק, דורש החזר כספי"
שואל אם יש rematch
זו השאלה הכי גאונית ששאלו אי פעם
גאון.
יש לי תאוריה שאנחנו חיים את החיים פעמיים. פעם ראשונה בדרך שאנחנו בוחרים את כל מה שאנחנו רוצים לבד ודרך שנייה שאנחנו בוחרים בדיוק ההפך ממה שעשינו בחיים הקודמים...
וואט דה פ*ק
וואי הפחד הכי גדול שלי
הייתי מתחילה לבכות ולצרוח ולהיכנס לדיכאון וחרדה כאילו תחשבו כל האנשים שאהבתם לא אמיתיים כל ההשגים שלכם כל מה שעברתם וכל זה שווה לכלום ושום דבר
המשפחה שלכם, הילדים שלכם, החבר/ה שלכם, וכל אנשים שחשובים לכם
הייתי מתחילה לבכות ולצרוח ולהיכנס לדיכאון וחרדה כאילו תחשבו כל האנשים שאהבתם לא אמיתיים כל ההשגים שלכם כל מה שעברתם וכל זה שווה לכלום ושום דבר
המשפחה שלכם, הילדים שלכם, החבר/ה שלכם, וכל אנשים שחשובים לכם
ארצn את מי שהוריד את המשקפי vr
אני אגיד לו יש עוד פרק?
למה לא רקדתי זומבה מול מיליון איש
סתם התביישתי בכל מקרה זה לא קרה
סתם התביישתי בכל מקרה זה לא קרה
חבל שהורדת את המשקפיים
שמי שהמציא את המשחק הזה מוכרח להיות ממש אד יוט כי הוא יכול להתאמץ קצת יותר
אנונימית
חבל שלא העפתי לכל האנשים האלה שמגיע להם אגרוף לפרצוף, אגרוף לפרצוף סתם התגברתי חבל
מתחילה לצרוח את החיים עליו ומרביצה לו
הייתי פשוט יושבת שם כזה-
what the actual f-
what the actual f-
אני אהיה מאושרת שכל זה לא אמיתי אבל אני אתחיל להרביץ לאנשים שם מרוב עצבים למה סרט כזה שהיו בוחרים אחר
יש סדרה כזאת חחח
אוי אלוהים ואוו
אבעט בו
אבעט בו
וואו הייתי מעיפה לבן אדם הזה בעיטה
הייתי מתה שוב כדי לראות מה יקרה
אגיד לו שקיבלתי נוקאאוט
אני ארגיש ממש רע
משחקת רוי
וואו חתיכת חוויה
אנונימית
אומייגד הלוואי
ברו מתכנן חיקוי של המטריקס
אמאלה אני אבכה כי כל החיים העברתי באיך אנשים רואים אותי ומה חושבים עליי ואם הכל לא אמיתי אז זה בזבוז של 17 שנה
אני אחשוב "תודה לאל שהחיים האלה לא היו אמיתיים" יש מלא דברים שאני מתחרטת שעשיתי
על מה המינוסים??
על מה המינוסים??
ואוו תשמע שזה יוציא אותי מדעתי
אני אתן לו אגרוף
אני אבעט לו ב...
כי היה לי כל כך נעים שם ורע לי כאן
כי היה לי כל כך נעים שם ורע לי כאן
הסבר?? כאילו זה אומר שלא באמת מתנו?? וזה רק משחק???
וואי לחץ ואני פתאום אצטער על כל הדברים שלא עשיתי
שאני אומר שיחליף משחק
שואלת אותו למה הוא שם את המשחק הזה?
כנראה הנשמה שלי באמת הייתה יוצאת רגע מהגוף וחוזרת
יאוו איזה כיף לא הייתי כזאת מביכה באמת???? יאיי
אני אחטוף התקף לב ואמות באמת
אני יחטיף לו שלא סידר לי את המשחק עשר שנים קודם ובמקום אחר
הייתי דופקת לו סכין בזין
ברצינות
ברצינות
יש סם ספציפי שלחלק מהאנשים ההשפעות שלו גורמות להפ להזיות כל כך חזקות שהם חווים חיים שלמים בכמה דקות
אנונימי
אמאלהה איזה^
כמו המטריקס שהמוח מחובר לאיזה שהוא משהוא כזה ששולט עליו.
טוב מי המשועמם שעושה מינוסים לכולם
אני אבין שהייתי חסר חיים שמקום לעשות משהו היה ב vr כל חיי.
וגם סביר להניח שאני אדפוק לו את הראש בעמוד
וגם סביר להניח שאני אדפוק לו את הראש בעמוד
אנונימי ^^^^^^^ אשמח שתספר לי עוד על הסם הזה
מצטער לבשר לכם, אבל זו המציאות.
ומה אתם תרגישו?
תחשבו שאתם מתעוררים מחלום.
ככה בדיוק.
ומה אתם תרגישו?
תחשבו שאתם מתעוררים מחלום.
ככה בדיוק.
אנונימי