7 תשובות
שואל השאלה:
למה אז אנחנו לא מוסיפים אותה לשטחי ישראל וגרים שם?
למה אז אנחנו לא מוסיפים אותה לשטחי ישראל וגרים שם?
אנונימית
כי ישראל חתמה על הסכמים עם הרשות וחילקו את השטח בצורה מסויימת
להכריז ריבונות זה לשבור את ההסכם...
להכריז ריבונות זה לשבור את ההסכם...
אזור יהודה ושומרון" חולק לשלוש קטגוריות: שטח a שליטה מלאה (ביטחונית ואזרחית) של הרשות הפלסטינית: בעיקר בתחומי הערים הגדולות (מלבד חברון החלוקה ל־h1 ו־h2). מהווה 20% מהאזור. שטח b שליטה אזרחית פלסטינית ושליטה ביטחונית ישראלית: רוב הכפרים הפלסטיניים.
השליטה בגדה היא של ישראל, אך השטח לא בריבונות של ישראל
ישראל שולטת בגדה המערבית.
זה בדיוק מה שלעיתים מכנים 'הכיבוש' - השליטה הישראלית ביהודה ושומרון.
זה בדיוק מה שלעיתים מכנים 'הכיבוש' - השליטה הישראלית ביהודה ושומרון.
שואל השאלה:
אז זה שייך לנו ואנחנו לא יכולם לגור שם? למרות שהם יורים אלינו ככה או ככה?
אז זה שייך לנו ואנחנו לא יכולם לגור שם? למרות שהם יורים אלינו ככה או ככה?
אנונימית
זה נושא מאוד מורכב
מכייון שבעבר ניסו לעשות את הסכמי אוסלו על מנת להגיע לאיזה חלוקה והבנות על השטח, וידוע מה קרה אחריהם.. ואז ביבי ניסה גם עם נסכם חברון ועוד כל מני דברים(קידמו כל מני דברים)
אבל בסוף הכל נשאר שם לא ברור, השטח מאוד מזוהה עם הרשות, מבחינת העולם זה שטח שלהם, כאן זה נושא ויכוח עיקרי בין הצדדים, מאוד קשה לקבוע לשטח הזה מעמד משפטי...
הנושא של מתנחלים והקמת התנחלויות משתנה ממשלה לממשלה..
מה שכן ישראל תמיד פעלה ותפעל צבאית השטח הזה
עכשיו מנסים/ינסו להגיע להסכמים חדשים בגלל נושא רצועת עזה...
בגדול זה לא שטח שישראל סיפחה אותו אליה(את רובו לא).
מכייון שבעבר ניסו לעשות את הסכמי אוסלו על מנת להגיע לאיזה חלוקה והבנות על השטח, וידוע מה קרה אחריהם.. ואז ביבי ניסה גם עם נסכם חברון ועוד כל מני דברים(קידמו כל מני דברים)
אבל בסוף הכל נשאר שם לא ברור, השטח מאוד מזוהה עם הרשות, מבחינת העולם זה שטח שלהם, כאן זה נושא ויכוח עיקרי בין הצדדים, מאוד קשה לקבוע לשטח הזה מעמד משפטי...
הנושא של מתנחלים והקמת התנחלויות משתנה ממשלה לממשלה..
מה שכן ישראל תמיד פעלה ותפעל צבאית השטח הזה
עכשיו מנסים/ינסו להגיע להסכמים חדשים בגלל נושא רצועת עזה...
בגדול זה לא שטח שישראל סיפחה אותו אליה(את רובו לא).
באותו הנושא: