9 תשובות
כן יש מצב, נראה לי נגמר לעזה הטילים אז לבנון הולכים חהפציץ
נקווה שלא :(
יש בזה
כן
לא יודעת אצלי אין ולא היה
אני מהצפון
אני מהצפון
פתחת עין
בדיוק יש עכשיו אזעקות עשית עין
אנונימית
אני מהצפון וכן יש, אבל זה כי צה"ל בתוך עזה אז קשה להם יותר לירות זה לא שנגמרו להם הטילים
בימים האחרונים כן
אנונימית
באותו הנושא: