4 תשובות
כבר לא כל כך מסוכן כמו בתחילת המלחמה.
אני חושב שזה יעשה לך טוב ללכת לשם וזה גם יעשה טוב לעיר כי ככה תוכלי לתמוך בכלכלה שלהם וכולם ירויחו :)
אני חושב שזה יעשה לך טוב ללכת לשם וזה גם יעשה טוב לעיר כי ככה תוכלי לתמוך בכלכלה שלהם וכולם ירויחו :)
כן
זאת העיר עם בין הכי הרבה אזעקות גם תמיד
זאת העיר עם בין הכי הרבה אזעקות גם תמיד
לא היו אזעקות פה כבר הרבה זמן
לא כזה מסוכן אבל צריך להכיר מקומות שיש בהם מיגון כדי שאם חלילה יהיה משנו תוכלי להגן על כצמך
לא כזה מסוכן אבל צריך להכיר מקומות שיש בהם מיגון כדי שאם חלילה יהיה משנו תוכלי להגן על כצמך
אם את מכירה מקום עם מרחב מוגן אז תטיילי קצת באזור
באותו הנושא: