11 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שזה דבר רע אבל אנשים אומרים שבגלל המצב זה נחשב למין בגידה..
אנונימית
שאין לנו ארץ אחרת וזה מוכיח את הטענה שלהם שאנחנו עם כובש שהגיע מאירופה אמריקה ואפריקה
שואל השאלה:
מה ^
אנונימית
כן אחותי, תהיי יותר גלובלית ככה הם טוענים
שואל השאלה:
טענה דבילית
אנונימית
שיותר כיף בחול
שהם פחדנים ולא נאמנים למדינה שלהם
אבל אם הם חייבים שיהנו
לא משהו מיוחד?
שזה החלטתם
ואני חלק מזה
אני רוצה לגור בחול לא בגלל המצב, הסיבה העיקרית היא בגלל המחירים והאקלים. וגם אני רוצה להיות שחקן וקשה להצליח בארץ
מותר להם
זה בסדר
כן צריך לקחת בחשבון שגם ב-חו"ל יכולים לחוות אנטישמיות
מעבר לזה מי שחושב שאדם מגיע לחו"ל ו-פורסים לפניו שטיח אדום וכל הקושי נגמר טועה ומטעה אחרים ובגדול
זו האשלייה הכי מתוקה שמוכרים לכם
אדם כן יכול לנסות להגיע לחו"ל ולחוות את הדבר
אבל שלא יחשוב שבחו"ל הפחדים שלו יסתיימו/שמחכה לו מזוודה בחו"ל עם דולרים
כי זה ממש לא החיים
אבל שוב מי שרוצה לחוות זה בסדר

חשוב לשים דברים על דיוקם