22 תשובות
נראה לי כאילו אם זה קורה זה אומר שצהל מפציץ את האמ אמא שלהם שזה טוב
כן יש שם בסיס
אני ברמת גן שומעת את המטוסים עוברים מעלינו בדרך לעזה זה תמיד כיף לדעת שעוד מחבלים הולכים למות :-)
כן
גם אני שומעת כל הזמן פיצוצים של צהל. יאיי
מוזיקה לאוזניי
אנונימית
בגן יבנה שומעים ממש חזק
מן הסתם
כן גם אני מגן יבנה
כן שומעים ממש חזק כל הבית רועד
גם אני גרה בגן יבנה והודיעו לנו אז בקבוצה של היישוב שיכול להיות שישמעו את הפגזות בעזה
אשדודית וכן אפשרי
יאא אני גם מגן יבנה לפעמים אני לא נרדמת בלילה בגלל ההפצצות אימלה זה מאוד מפחיד
כן אני מאשדוד ושומעת
כן, אני גרה ברחובות ואני שומעת
אני מגן יבנה וכן
ואלי שומעים את הבומים שמפציצים את עזה
אני בתל אביב
ויש גם מסוקים
כן שומעים חזק ממש וגם מרגישים את הבומים
גם כל מסוק שעובר מרגיש כאילו הוא 2 מטר מעליי.
שומעים הכל ממש חזק
אני מיבנה (שזה די קרוב) ואני גם שומע מדי פעם
תגידו תודה אני 7 דקות מעזה אני שומע את הפיצוצים כאילו הם על הבית שלי
ולשאלה:כן זה הגיוני
כן וואו איזה מספק לחשוב שכל פצצה איזה מחבל מת