7 תשובות
לא לגור, אני גרה בנתיב העשרה ואתמול חזרתי בשביל לאסוף כמה דברים ..
אנונימית
כאילו לחזור לגור שם צריך לעשות שם שיקום
מזעזע לגמרי ^
הבית שלי כמעט הוחרב ( לא הכי נורא כי אני גרה בסוף נתיב שמוביל לזיקים אז לא שמו כלכך על המקום הספציפי )
אבל מראות מזעזעים עוד שניה הקאתי שם על עצמי
הבית שלי כמעט הוחרב ( לא הכי נורא כי אני גרה בסוף נתיב שמוביל לזיקים אז לא שמו כלכך על המקום הספציפי )
אבל מראות מזעזעים עוד שניה הקאתי שם על עצמי
אנונימית
לקיבוצים באזור נראלי שלא, אולי רק לשדרות
לדעתי לא לפני שהמלחמה תסתיים
איך המקום נראה?^
אנונימית
מצטערת כל כך ^
אנונימית
באותו הנושא: