6 תשובות
אחד הכתב שלך ממש יפה מהזה באלי גם ככה. שתיים ממש אהבתי את הניסוח כתיבה שלך,
ואני חושבת שזה ממש טוב. אני לא באמת מבינה בציונים אבל מי שבודק לך את זה חסר לו ולא מביא לך ציון טוב
שואל השאלה:
^אני אוהבת אותך תודה
אנונימית
ניסיתי להיכנס לקישור ולא נותן אז את יכולה לשלוח שוב כאן?
כאילו לא חלק מהשאלה כאן בתגובות
^^ https://ibb.co/dpwnn3k לי זה נותן אבל תנסי שוב