6 תשובות
שואל השאלה:
לא להכריח אבל כן לנסות לתת רמזים ולהלחם עליו, אין מצב שבן אדם לא רוצה אהבה נו
אנונימית
זה לא עניין של להילחם
הוא א -רומנטי
זה לא שהוא לא נמשך אלייך
או שלא בא לו זוגיות
הוא פשוט בן אדם שלא יכול להתאהב ולהימשך רומנטית. אז אין סיבה בכלל שתנסי.
שואל השאלה:
מצטערת אבל מתקשה להאמין שיש א-רומנטיים, זה מנגנון נפשי נגד פגיעה
אנונימית
זה לא מנגנון נפשי זו נטייה מינית-רומנטית.
יש א-סקסואלים ויש א-רומנטיים. זה קיים וזה לא מותנה באמונה שלך ובדעה האישית שלך.
כן, אם הוא א רומנטי אז אתם לא תהיו ביחד, חבל על המאמץ שלך.
כן לוותר, את סתם תפגעי
באותו הנושא: