6 תשובות
שואל השאלה:
לא להכריח אבל כן לנסות לתת רמזים ולהלחם עליו, אין מצב שבן אדם לא רוצה אהבה נו
לא להכריח אבל כן לנסות לתת רמזים ולהלחם עליו, אין מצב שבן אדם לא רוצה אהבה נו
אנונימית
זה לא עניין של להילחם
הוא א -רומנטי
זה לא שהוא לא נמשך אלייך
או שלא בא לו זוגיות
הוא פשוט בן אדם שלא יכול להתאהב ולהימשך רומנטית. אז אין סיבה בכלל שתנסי.
הוא א -רומנטי
זה לא שהוא לא נמשך אלייך
או שלא בא לו זוגיות
הוא פשוט בן אדם שלא יכול להתאהב ולהימשך רומנטית. אז אין סיבה בכלל שתנסי.
שואל השאלה:
מצטערת אבל מתקשה להאמין שיש א-רומנטיים, זה מנגנון נפשי נגד פגיעה
מצטערת אבל מתקשה להאמין שיש א-רומנטיים, זה מנגנון נפשי נגד פגיעה
אנונימית
זה לא מנגנון נפשי זו נטייה מינית-רומנטית.
יש א-סקסואלים ויש א-רומנטיים. זה קיים וזה לא מותנה באמונה שלך ובדעה האישית שלך.
יש א-סקסואלים ויש א-רומנטיים. זה קיים וזה לא מותנה באמונה שלך ובדעה האישית שלך.
כן, אם הוא א רומנטי אז אתם לא תהיו ביחד, חבל על המאמץ שלך.
כן לוותר, את סתם תפגעי
באותו הנושא: