5 תשובות
כנראה שיהיה בקטנה, כי כבר בקושי יש להם טילים למרכז, לכן הם רוצים הפסקת אש כדי לחדש את המלאי
כן אני מאוד בטוחה
מקווים שלא בע"ה
אנונימית
כן כנראה