3 תשובות
יש אפשרות אולי שתעשי את זה במקום אחר שהוא לא בבית? בכיתה, בספרייה
בבית זה קשה גם כי יש הסחות דעת כמו שאת מתארת וגם כי זה תחושה של בית ולא תחושה של לחץ ושל מבחן.
תנסי אולי לעשות את הסימולציות במקום אחר אולי זה יעזור, מקום שבו אין לך גישה נוחה וישירה לשירותים או למקרר.
בבית זה קשה גם כי יש הסחות דעת כמו שאת מתארת וגם כי זה תחושה של בית ולא תחושה של לחץ ושל מבחן.
תנסי אולי לעשות את הסימולציות במקום אחר אולי זה יעזור, מקום שבו אין לך גישה נוחה וישירה לשירותים או למקרר.
לפני שאת יושבת ללמוד קחי לך בקבוק מים לחדר ותאכלי ארוחה משביעה קחי לך שוקולד או משהו קטן שיהיה לידך אם תרצי תכבי לגמרי את הטלפון וסגרי את הדלת
שימי לך סטופר נגיד חצי שעה תלמדי רצוף חצי שעה ואז מגיע לך הפסקה תהיה בטלפון או תעשי מה שאת רוצה ככה 10 דקות ותחזרי ללמוד שוב עם הפסקות
תנסי לבקש מהמשפחה להיות קצת בשקט לפחות בשעות שאת לומדת או תלכי ללמוד במקום אחר קרובי משפחה חברה שהבית שלהם שקט ורגועה ואין בעייה שתלמדי שם
והכי חשוב אל תתאישי בסוף זה היה שווה את זה עם תוותרי עכשיו כל מה שהשקעת יהיה לחינם ובחיים לא תצליחי מבחן קודם קיבלת ציון גרוע לא נורא קורה אבל תני לזה לעלות לך את המוטיבציה ולא להוריד המבחן הזה את מקבלת ציון הרבה יותר טוב
שימי לך סטופר נגיד חצי שעה תלמדי רצוף חצי שעה ואז מגיע לך הפסקה תהיה בטלפון או תעשי מה שאת רוצה ככה 10 דקות ותחזרי ללמוד שוב עם הפסקות
תנסי לבקש מהמשפחה להיות קצת בשקט לפחות בשעות שאת לומדת או תלכי ללמוד במקום אחר קרובי משפחה חברה שהבית שלהם שקט ורגועה ואין בעייה שתלמדי שם
והכי חשוב אל תתאישי בסוף זה היה שווה את זה עם תוותרי עכשיו כל מה שהשקעת יהיה לחינם ובחיים לא תצליחי מבחן קודם קיבלת ציון גרוע לא נורא קורה אבל תני לזה לעלות לך את המוטיבציה ולא להוריד המבחן הזה את מקבלת ציון הרבה יותר טוב
אנונימית
אוקי, המלצה פשוטה, תעשי בהתחלה נטו פרקים, לבד, לא כסימולציות שלמות.
בהתחלה אפילו תריצי בלי זמן.
אחר כך להוסיף זמן.
אחר כך 2 פרקים בייחד.
וכן הלאה, פשוט לאט לאט להוסיף ולהוסיף.
אני אגיד שבכללי תירגול פרקים לבד ברצף, עושה המון המון שיפור.
בכללי סימולציה גדולה זה רק לתרגל ריכוז וסיבולת, ולכן כדאי לאט לאט להעלות קושי.
בהתחלה אפילו תריצי בלי זמן.
אחר כך להוסיף זמן.
אחר כך 2 פרקים בייחד.
וכן הלאה, פשוט לאט לאט להוסיף ולהוסיף.
אני אגיד שבכללי תירגול פרקים לבד ברצף, עושה המון המון שיפור.
בכללי סימולציה גדולה זה רק לתרגל ריכוז וסיבולת, ולכן כדאי לאט לאט להעלות קושי.