4 תשובות
כן ברור , שגרת בוקר זה בתכלס בשעה שאת קמה
כן ברור
שואל השאלה:
לא אבל קמתי בבוקר פשוט מאוחר ואני מחוץ לבית ואני רק בצהריים חוזרת ולא שמתי סרום וקרם וכאלה השאלה אם לעשות בצהריים או פשוט לדלג וחעשות של הערב
לא אבל קמתי בבוקר פשוט מאוחר ואני מחוץ לבית ואני רק בצהריים חוזרת ולא שמתי סרום וקרם וכאלה השאלה אם לעשות בצהריים או פשוט לדלג וחעשות של הערב
אנונימית
^ברור שלעשות בכל זאת!!
אנונימית
באותו הנושא: