4 תשובות
כן ברור , שגרת בוקר זה בתכלס בשעה שאת קמה
כן ברור
שואל השאלה:
לא אבל קמתי בבוקר פשוט מאוחר ואני מחוץ לבית ואני רק בצהריים חוזרת ולא שמתי סרום וקרם וכאלה השאלה אם לעשות בצהריים או פשוט לדלג וחעשות של הערב
אנונימית
^ברור שלעשות בכל זאת!!
אנונימית