5 תשובות
אולי toxicity? של system of a down
תנסי שירים של the agonist, כל השירים נעשים על ידי גראולים וקלין ווקאלס של אישה , פעם שמעתי אותם הרבה, היום אני פחות שומע אותם.
לא יודע מה זה אומר אבל תנסי
realm of tomorrow של unleash the archers
אפשר בערך לשיר כמה שירים מsonic excess in its purest form, אגב אלבום מדהים, גיליתי אותו אתמול
flyleaf - im so sick
eyes set to kill - darling
king for a day - pierce the veil (לא אישה אבל שרים שם נורא גבוה)
walls of jericho - a trigger full of promises

הרוב פה לא בדיוק מטאל אבל לכולם יש צרחות אז מקווה שזה יספק אותך