7 תשובות
אבא שלך חמאסניק?
כי את פשוט פצצה!/ טיל!
...
כן זה לא טוב החמאסניק אני יודעת...
כי את פשוט פצצה!/ טיל!
...
כן זה לא טוב החמאסניק אני יודעת...
חחח לדעתי דווקא משפטי פתיחה זה חמוד אבל מאוד תלוי מה המשפט
נראלי מעלה גיחוך "סליחה אני לא אוהב להתחיל עם בחורות ברחוב, את יכולה לבוא איתי לבית קפה?"
נראלי מעלה גיחוך "סליחה אני לא אוהב להתחיל עם בחורות ברחוב, את יכולה לבוא איתי לבית קפה?"
האלו האלו איטס מיגל פרום אינדיאה. דו יו וואנט טו בי מיי גירלפרנד?
אנונימי
תגידי את מהחמאס? למה את נראת טיל
אני אולי לא מחמאס אבל אני אחטוף אותך.
אם את באזור ולא במחזור ויש לך איך לחזור תתקשרי אליי ואשמח לעזור
תגידי איך קוראים לך? בואי יפה או בואי מהממת?
באותו הנושא: