8 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כן
כי יש שמה המון בעיות
כן אבל לפי מה שהבנתי לא סגרו את ometv
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך כל כך. זה באמת נהיה משהו לא טוב.
אבל מה יעשו כל הטיקטוקרים שהיום באומיגל?
אנונימית
ometv^^
זה מה שאנחנו משתמשים בו אבל אנחנו קוראים לזה אומיגל אם אני לא טועה
קראתי את זה בתגובות של איזה סרטון