8 תשובות
כן
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כן
כן
כי יש שמה המון בעיות
כן אבל לפי מה שהבנתי לא סגרו את ometv
שואל השאלה:
אני מסכימה איתך כל כך. זה באמת נהיה משהו לא טוב.
אבל מה יעשו כל הטיקטוקרים שהיום באומיגל?
אני מסכימה איתך כל כך. זה באמת נהיה משהו לא טוב.
אבל מה יעשו כל הטיקטוקרים שהיום באומיגל?
אנונימית
ometv^^
זה מה שאנחנו משתמשים בו אבל אנחנו קוראים לזה אומיגל אם אני לא טועה
קראתי את זה בתגובות של איזה סרטון
זה מה שאנחנו משתמשים בו אבל אנחנו קוראים לזה אומיגל אם אני לא טועה
קראתי את זה בתגובות של איזה סרטון
באותו הנושא: