12 תשובות
לא מזמן פתחו סניף אחד בישראל
לא כי זה לא עבד פעם קודמת כי הקפה שלהם זה לא מה שמבוקש כאן
שואל השאלה:
איפה?
לא , היה כבר ב2003 אם אני לא טועה וזה לא עבד על ישראלים אז הם סגרו
צכלס אין באמת ביקוש הסיבב שזה פופולארי זה כי אין בארץ בשניה שיהיה אפחד לא יקנה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עכשיו זה הרבה יותר פופולרי מפעם, גם פעם זה היה רק בתחנות דלק
שמעתי שניסו להביא פעם אחת לארץ אבל הישראלים לא אהבו את הקונספט של זה ולא התחברו לקפה
כן בעזהלנד
לא. היה בארץ ונכשל. מה שכן- נסטלה פתחו סניף של סטארבאקס באילת שמוכר קפסולות קפה ממותגות סטארבאקס.
לא יודעת אם יביאו אבל יש מלא בקבוקים של סטארבקס כזה כמו שטרה עושה בקבוק שוקו אישי כזה אז יש גם כזה של סטארבקס