3 תשובות
בדרך כלל סתם אומרים משהו
או שאומרים שאסור להגיד
יחידת רופאים זה דבר בכלל? ואם כן זה מסווג?
אנונימי
שואל השאלה:
לא רופאים
רפאים 888
הבנתי שלא אמורים לדעת אם אתה
נמצא שם פשוט
אנונימית
מותר להגיד שאתה ביחידת רפאים, אני מכירה כאלה.. פשוט זה מסווג, אסור להגיד מה אתה עושה שם.