3 תשובות
בדרך כלל סתם אומרים משהו
או שאומרים שאסור להגיד
יחידת רופאים זה דבר בכלל? ואם כן זה מסווג?
או שאומרים שאסור להגיד
יחידת רופאים זה דבר בכלל? ואם כן זה מסווג?
אנונימי
שואל השאלה:
לא רופאים
רפאים 888
הבנתי שלא אמורים לדעת אם אתה
נמצא שם פשוט
לא רופאים
רפאים 888
הבנתי שלא אמורים לדעת אם אתה
נמצא שם פשוט
אנונימית
מותר להגיד שאתה ביחידת רפאים, אני מכירה כאלה.. פשוט זה מסווג, אסור להגיד מה אתה עושה שם.
באותו הנושא: