11 תשובות
כולם ככה
אנונימית
שכדאי שתבדקי במראה
שואל השאלה:
במראה גם יפה
אנונימית
שאת פוטוגנית למחצה
הרוב ככה
שואל השאלה:
אז אני נראית כמו בסלפי או כמה במצלמה האחורית, לא מצליחה להבין . פעם יוצאת יפה ופעם לא
אנונימית
כמו במצלמה אחורית , אבל אל תשקעי בזה
בגדול זה אותו הדבר
כמו במצלמה הקדמית. הסלפי.
גם אני ככה
את נראת כמו במראה
כמו במצלמה קדמית
מצלמה אחורית לא משהו אפעם