11 תשובות
לא
זאת התמודדות בפני עצמה.. לכולם יש התמודדויות בחיים, שום דבר לא מושלם.
תלוי במצב, אבל יכולה להיות שעל אחד זה משפיע יותר לרעה ועל האחר פחות.
תלוי במצב, אבל יכולה להיות שעל אחד זה משפיע יותר לרעה ועל האחר פחות.
רוב הסיכויים שכן. מן הסתם זה תלוי במה הוביל לגירושים, איך התהליך התנהל והיחסים של ההורים אחרי הגירושים. אבל בכללי חוסר יציבות (בעיקר בשלבים מוקדמים בחיים) יכול להוביל לבעיות בהחזקת שגרה ומערכות יחסים.
אנונימית
לא בהכרח
לא, לדעתך הילד היה יותר בריא נפשית אם שתי ההורים ששונאים אחת את השני, רבים, פוגעים אחד בשני היו נשארים ביחד?
לדעתי לא, זה מצב פחות קל מאשר שההורים ביחד אבל עדיף על הורים רבים אחד עם השני כל היום
לדעתי לא, זה מצב פחות קל מאשר שההורים ביחד אבל עדיף על הורים רבים אחד עם השני כל היום
מנסיון לא
הכל תלוי באיך לוקחים את הדברים, אפשר להתבאס או להשלים ולהבין שזה המצב ולהפיק את הטוב
הכל תלוי באיך לוקחים את הדברים, אפשר להתבאס או להשלים ולהבין שזה המצב ולהפיק את הטוב
יועצת ארנבים
^אני חושבת שהיא התכוונה להשוואה בין הורים שמתגרשים לבין "ההורים האידיאלים", ופחות להורים שנשארים ביחד ורבים.
בכל מקרה, שוב- זה תלוי כל מקרה לגופו וכמו שאמרת כשיש כאלה שנשארים ורבים זה לא עוד יותר טוב..
יש הורים שביחד ומתעללים בילד שלהם בכל מיני דרכים, לצערנו.
יש כל מיני התמודדויות בכל מיני צורות.
^אני חושבת שהיא התכוונה להשוואה בין הורים שמתגרשים לבין "ההורים האידיאלים", ופחות להורים שנשארים ביחד ורבים.
בכל מקרה, שוב- זה תלוי כל מקרה לגופו וכמו שאמרת כשיש כאלה שנשארים ורבים זה לא עוד יותר טוב..
יש הורים שביחד ומתעללים בילד שלהם בכל מיני דרכים, לצערנו.
יש כל מיני התמודדויות בכל מיני צורות.
יש מצב אבל לא תמיד
מרמת השרון- את צודקת, אבל אני לא חושבת שילדים עם הורים גרושים הם פחות בריאים בנפשם אלה שיש להם עוד אתגר להתגבר עליו.
וכן, כל מקרה לגופו, יש הורים גרושים שהם הורים טובים, יש הורים שהם טובים יש כאלה שפחות..
וכן, כל מקרה לגופו, יש הורים גרושים שהם הורים טובים, יש הורים שהם טובים יש כאלה שפחות..
לא זה לא קשור
לא
באותו הנושא: