6 תשובות
ללמוד לבד
לדעתי לא חייב לקנות אבל זה כן עוזר לתרגל ולהיות מוכן
הבעיה האמיתית במבחן היא ההגבלת זמן ולא השאלה עצמה
אנונימי
מספיק ללמוד מהאתר כי בתכלס דפר זה לא משהו שאפשר ללמד יותר מדי. זה דברים שאו שאתה יודע או שלא, התרגול יותר מלמד טכניקה ולענות על סוג שאלות כזה.
אני בכל זאת קניתי קורס כדי לתרום לשקט הנפשי של לדעת שהתכוננתי כמה שיכולתי
אני ואח שלי קנינו ושנינו קיבלנו דפר 80
החברה הכי טובה שלי קיבלה 60, עירערה ואחרי שקנתה את הערכה, היא קיבלה בחוזר 80
אני ממש שמחה שקניתי את הערכה, אבל אני עשיתי את הדפר לפני שהיה מותר להשתמש במחשבונים
תעשה את השיקולים שלך אם אתה חושבת שכדאי למרות שאפשר להשתמש במחשבון
בכל מקרה אני ממש שמחה שעשיתי את זה. קיבלתי זימון לטיס, גלי צהל ודברים שבכלל לא חשבתי שקיימים
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח לי את השם של הערכה
אנונימי
אני קניתי את של מכון נועם
ואני חושבת שיש קוד הנחה
מחדשים23