7 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי זה היה מהדורה מוגבלת, זו הייתה הפואנטה
גם את הקראנץ קורנפלקס הפסיקו אחרי חודשיים בערך.
שואל השאלה:
אז לא יהיה יותר בחיים?
לא הספקתי לטעום
אין שום סיכוי שיחזירו את זה?
אנונימית
אולי אם יהיה ביקוש פסיכי של מיליון אנשים בלי הפסקה למשך חודשים אבל עד אז, לא.
לא
הפסיקו לייצר איזה חודשיים אחרי שזה יצא.
לא חושבת