14 תשובות
לגמרי :<
לסדר את השיער שהוא רטוב
להשים קרמים גלייז
לסרק את השיער שהוא רטוב
או הפיתרון הכי קל לעשות צמות
להשים קרמים גלייז
לסרק את השיער שהוא רטוב
או הפיתרון הכי קל לעשות צמות
תשים קרמים סרומים ומוסים ואם ממש באלך להשקיע תתלתל תלתל תלתל ואם זה קשה יש מסרק מעצב בשיין ומתי שאתה מייבש את השיער אל תייבש עם מגבת כי זה עושה פריז תיקח חולצה או משהו
אה פאק רק עכשיו קלטתי שזה בן אופסי
שואל השאלה:
זהו אני מגדל בשביל צמות אבל
בינתיים לפחות מנסה להראות נורמלי^^^
זהו אני מגדל בשביל צמות אבל
בינתיים לפחות מנסה להראות נורמלי^^^
אנונימי
שואל השאלה:
מה סרומי^^ם ומוסים? מילה איו לי מושג
מה סרומי^^ם ומוסים? מילה איו לי מושג
אנונימי
סרום זה דומה לשמן אבל גם שמן זה טוב ומוס זה כמו קצפת לשיער אני ממליצה את המוס של סקארה מספר 8 עולה 20 שקל
תשאל את אמא שלך
אנונימית
יש הנחה אז עכשיו המוס עולה 15
שואל השאלה:
יש לי את זה זה טוב?
יש לי את זה זה טוב?
אנונימי
כןכן
שואל השאלה:
דיים עצוב ^
דיים עצוב ^
אנונימי
אני שחורה ויש לי גם אפרו אז פשוט נפלתי להחלקה
קרמים וגלייז ולעשות פתיחת תלתלים
באותו הנושא: