6 תשובות
א זה מדים ייצוגיים - לטקסים ויציאות הביתה
ב - בתוך הבסיס, בפעילות מבצעית וכאלה, מילואימניקים יכולים לשים תמיד מדי ב
ובסדיר ביציאות הביתה חייב לשים א
מדי א' הם יותר יפים ויצוגיים, ופחות נוחים. לובשים אותם לרוב כשאנשים רואים אותך.
מדי ב' זה נוח יותר. לוחמים לובשים לרוב אותם
מדי א יוצאים איתם מהבסיס לבית\מהבית
מדי ב נמצאים איתם בבסיס במסגרת התפקיד
שואל השאלה:
ובשטח במשימות של לוחמים? מדי ב?
אנונימי
כן או מדים טקטיים
שואל השאלה:
ולאיזה יחידות יש מדים טקטים בלחימה? למגלן יש?
אנונימי