6 תשובות
א זה מדים ייצוגיים - לטקסים ויציאות הביתה
ב - בתוך הבסיס, בפעילות מבצעית וכאלה, מילואימניקים יכולים לשים תמיד מדי ב
ובסדיר ביציאות הביתה חייב לשים א
ב - בתוך הבסיס, בפעילות מבצעית וכאלה, מילואימניקים יכולים לשים תמיד מדי ב
ובסדיר ביציאות הביתה חייב לשים א
מדי א' הם יותר יפים ויצוגיים, ופחות נוחים. לובשים אותם לרוב כשאנשים רואים אותך.
מדי ב' זה נוח יותר. לוחמים לובשים לרוב אותם
מדי ב' זה נוח יותר. לוחמים לובשים לרוב אותם
מדי א יוצאים איתם מהבסיס לבית\מהבית
מדי ב נמצאים איתם בבסיס במסגרת התפקיד
מדי ב נמצאים איתם בבסיס במסגרת התפקיד
שואל השאלה:
ובשטח במשימות של לוחמים? מדי ב?
ובשטח במשימות של לוחמים? מדי ב?
אנונימי
כן או מדים טקטיים
שואל השאלה:
ולאיזה יחידות יש מדים טקטים בלחימה? למגלן יש?
ולאיזה יחידות יש מדים טקטים בלחימה? למגלן יש?
אנונימי
באותו הנושא: