9 תשובות
שואל השאלה:
יאו זה לא רק אני
יאו זה לא רק אני
אנונימי
אל תרגיש לבד גם אני
כמובן
יש משהו מריגע בלראות סדרות כאלה, הכל טוב
שואל השאלה:
כן חחח אבל בלי קשר למלחמה פשוט כיף להיזכר במה שראיתי כשהייתי קטן יותר
כן חחח אבל בלי קשר למלחמה פשוט כיף להיזכר במה שראיתי כשהייתי קטן יותר
אנונימי
^לא חייב להיות קשור למלחמה, זה מזכיר את הילדות, תקופה יותר פשוטה, וזה באמת כן
לא
ולא בגלל הגיל
הסדרות גרועותצ
ולא בגלל הגיל
הסדרות גרועותצ
אנונימית
לא. זה בסדר גמור, כל אחד והטעם שלו בסדרות שהוא רואה.
סדיוק מסיים בינג' על העונה השנייה של טימוטי הולך לבית ספר
סדיוק מסיים בינג' על העונה השנייה של טימוטי הולך לבית ספר
שואל השאלה:
מה סדרות גרועות זה בין הטובות
מה סדרות גרועות זה בין הטובות
אנונימי