7 תשובות
כן
כן
שואל השאלה:
לאיזה ערים?
לאיזה ערים?
אנונימית
אני לא חושבת שהם תיכננו להגיע לאן שהם הגיעו מההתחלה, אבל אם היה להם את האפשרות הם חדמש היו נכנסים לאשקלון
הם רצו להכנס ליותר ערים ואז שלבנון תתקוף ואז כשערבים בארץ יראו שישראל נופלת הם יצטרפו ואז בום ישראל כבושה אבל בגלל שלבנון התעכבה ושהחמאס התעלל במלא ישראלים שזה לקח להם הרבה זמן ישראל בסופו של דבר עצרה אותם
הם הגיעו לאופקים ולשדרות,
והיו גם מחבלים בצומת אשקלון ואולי גם בשכונת אגמים באשקלון ובאזור תעשייה אולי
והיו גם מחבלים בצומת אשקלון ואולי גם בשכונת אגמים באשקלון ובאזור תעשייה אולי
אנונימי
כן הם חשבו שהם יגיעו לכל הארץ, המטרה שלהם זה לכבוש אותנו( חיים בסרט)
באותו הנושא: