3 תשובות
לפי מה שאני יודעת זה כן מתרגל אותך לצבא והכל ומתנהגים אליכם כמו שמתנהגים בצבא אחלה תרגול
לא יודע לי זה עזר מאוד אבל יש אנשים שיכולים להצליח גם בלי
ממש לא חרטא,
הכושר הקרבי מכין אותך באופן ממוקד למה שמחכה לך ביום סיירות ובגיבוש.

אתה יכול להתאמן בבית, לרוץ עד מחר כל היום
אם לא תתאמן באופן ספציפי על 20-30 מקצי ספרינטים, על ספרינטים עם סדרי הגעה, אלונקה סוציומטרית וכו'

בחיים לא תעבור גיבוש
אתה יכול להתאמן על התרגילים האלה בבית עם עצמך, אבל אתה צריך לתת באיזו כמות, באיזה אופן, צריך גם ציוד מתאים, צריך הכוונה מקצועית

אם אתה רוצה עתיד טוב בצבא,
כדאי להשקיע את הכמה שקלים האלה בחודש

רוב האקטים בגיבוש ובימי סיירות, גיבוש יחטיות וכו' נעשים בקבוצות, תחרות אחד מול השני
בקבוצות בכושר קרבי אתה מקבל את התחרותיות הזאת, העבודה בקבוצות, האווירה הקרבית