6 תשובות
יש מצב שכן כי אז הם היו יכולים להרוס את מפקדות החמאס בלי שהעולם יגיד להם שהם מנסים לעשות דיכוי או ניפוי או ניקוי של אנשים
אנונימית
כי ישראל רוצה להשמיד את החמאס
אנונימית
אם הם היו בינינו, החיילים היו מנהלים את זה על הקרקע ולא שולחים טילים.
המטרה של הטילים בסופו של דבר להגיע מחוץ לשטחי ישראל ולא בתוכנו. זה לא צעד חכם לעשות וזה לא יקרה גם.
צריך להיות מחושבים לנטרל את האויב עם הכל מלבד שליחת טילים לתוך שטחנו
המטרה של הטילים בסופו של דבר להגיע מחוץ לשטחי ישראל ולא בתוכנו. זה לא צעד חכם לעשות וזה לא יקרה גם.
צריך להיות מחושבים לנטרל את האויב עם הכל מלבד שליחת טילים לתוך שטחנו
אם הם בישראל אין סיבה לשלוח עליהם טיל
ואם נגיד שכן אז אני מניח שכן עדיין
ואם נגיד שכן אז אני מניח שכן עדיין
הם לא היו בשטח ישראל חס וחלילה
שואל השאלה:
זה יפגע באנשים בישראל
זה יפגע באנשים בישראל
אנונימית
באותו הנושא: