6 תשובות
אם את בבית, תכיני.
זה לא כזה קשה ויש דברים שלוקחים 2 דקות.
אם את איפהוא לא בבית אז תלווי כסף מחברה\תאכלי איתה..
אני לא יודעת להכין
אוכלים מה שיש (-;
תאלתרי, חביתה או טוסט
תכיני לבד..
אנונימי