5 תשובות
תאמת את הגרסה הרגילה לא יודעת הרוק פחות נשמע לי טוב. זה גם לא שזה ממש שונה פשוט המוזיקה יותר קיצבית
את הגרסה של הרוק כי אני גדלתי על רוק חחח אבל שתי הגרסאות מהממות
הכל
(:
(:
הרגילה הכי
אבל אוהבת את כולם
אבל אוהבת את כולם
הגרסת רוק, היא נותנת יותר עוצמה לשיר אבל שתי הגרסאות מדהימות
באותו הנושא: